חֶבְרָה 29

כל ערב מאז הערב הראשון, שמצאתי עצמי לבד בלי תעסוקה מיוחדת, הגעתי אל אותה הפינה של הבר. הגעתי מאוחר יותר, או מוקדם מאוד, כלומר מחוץ להתרחשות של הערב. ובאופן כמעט תמידי, הוא היה שם, עם החיוך והעיניים. אחרי חמישה עשר ביקורים כאלה לפחות, הוא שאל אותי איך קוראים לי ואמרתי לו.  את השם שלו כבר ידעתי אבל שאלתי בכל זאת. באותו ערב ישבתי עד מאוחר, כלומר בערב החמישה עשר. ובאיזשהו שלב נשארנו לבד, כלומר הוא מאחורי הבר לבד ואני מהצד השני של הבר לבדי. מידי פעם היו נכנסות הזמנות מאחד השולחנות, הוא היה מכין את המשקאות ושם אותם על הבר עד שאחד המלצרים ניגש לקחת, אני לא יודעת ממה נהניתי יותר, מלהסתכל על האופן שבו הוא עובד, או לשוחח איתו, וכל הזמן נצצו העיניים, והחיוכים זהרו, והמילים שנאמרו תוך כדי תנועה נכנסו לי לתוך הגוף וליטפו אותי מבפנים, אפשר להגיד שהתאהבתי בתנועה שלו הרבה לפני שהתאהבתי בנשמה שלו. וכל זה עוד מהערב הראשון. הערב החמישה עשר הפך להיות הלילה החמישה עשר, ישבנו בחוץ עד שסגרו, הוא כבר מזמן ירד מהמשמרת אבל האנרגיות היו עדיין אחוזות לו בשרירים, הרגשתי את זה כשהוא ליטף אותי אחר כך, כשהתקרר והוא שם את היד שלו על הברך שלי. לא היה אכפת לי מהריח של העבודה שנצמדה לו לבגדים ולגוף, אהבתי את הריח הזה, מעין ריח של זיעה חצי יבשה מהולה בערבוב של משקאות אלכוהולים, שאריות של קפה, ריח של גוף שעבד ונמתח והרים דברים מצד לצד, מידי פעם הוא קם והביא לנו משהו קטן לשתות או לאכול. באיזשהו שלב הבנתי שהשעה שלוש בלילה, אמרתי לו שאני צריכה ללכת, כי אני צריכה לקום לעבודה, הוא ליוה אותי לשער הבנין, שהיה מרוחק מטרים ספורים מפתח הבר. הרגשתי שהוא מחכה לי למטה עד ששמע את הדלת נסגרת, התחבקנו, זה היה הלילה החמישה עשר ואני כבר הכרתי כל תנועה בגוף שלו, בלילה הוא ליטף אותי מבפנים ומבחוץ וחלמתי  אותו ממשיך לרקוד בשבילי מאחורי הבר, בסוף הגיע הבוקר והשמש נכנסה חזק מהמרפסת המזרחית הרגשתי שהמצעים לוהטים, הפעלתי את המאוורר ומשכתי את הוילונות שיחסמו לי את השמש, חזרתי לישון וחשבתי לעצמי שלבר הזה אני לא אחזור יותר.

להשאיר תגובה

