חֶבְרָה 20

בתחילה כשהייתי יורדת לבר אחרי יום עבודה ארוך, זה היה סתם כדי לאכול משהו, או כדי לשתות משקה אחד מקסימום שניים. בסופו של דבר מדובר בבר שמתחת לבית, אם כבר אני סובלת כל כך הרבה רעש, אז לפחות גם לשתות משהו. ובכל מקרה, מנסיעות העבודה התכופות לחו"ל, למדתי לשתות ולאכול לבד. בפעמים הראשונות זה היה מוזר לעשות את זה גם בבית, מצד שני, אמרתי לעצמי בשקט, גברים עושים את זה כל הזמן. הפתרון הכי קל היה לשבת עם ספר, או להיות מרוכזת בפלאפון שלי שהיה מסוג הדור המתקדם, כזה שיש לו חיבור לאינטרנט. לא פחדתי להתמכר, לא ככה. בתחילה ההתבוננות הייתה מבעד לדברים האחרים שהייתי עושה, מערבבת את המשקה עם הקש, או עם מקלות הפלסטיק השחורים האלה, בוחשנים קוראים לזה? או תוך כדי קריאה, הצצות קלות כאלה, או תוך כדי אכילה של צ'יפס, זה מדד לבר סביר, צ'יפס נורמלי. אחר כך הייתי מסתכלת כל הזמן, לקח זמן עד שמצאתי אותו באופן ספציפי, אולי שנתיים, אולי פחות. דיי מהר התמכרתי להתבוננות הזו, בו. עברתי כל ערב לראות אם הוא שם, ואם הוא היה, הייתי מתיישבת בשקט, מחכה שהוא יתקרב, מתמכרת לאט לאופן שהוא נע מאחורי הבר השחור, כל תנועה שלו הייתה מופלאה, ובאופן כמעט סוטה הוא הזכיר לי את המכונות שלי, ברגע של מיד אחרי הכיול, עם הצליל הקבוע והמיוחד בהפעלה הראשונה, הרגע שידעתי שהן עובדות. קשה לאבחן את זה כהתאהבות ממבט ראשון, ולא בטוחה אם אני מאמינה בדבר הזה, לא שמעתי על אף אחד שזה קרה לו בכל אופן, לא במציאות. זאת למרות שאני חייבת להודות שמייד זיהיתי את הניצוץ במבטים, ואי אפשר היה להפסיק לחייך אחרי שכבר אמרנו שלום זה לזו. עדיין, ולמרות כל אלה, זו היתה התמכרות הדרגתית לכל שריר ותנועה שלו. אפילו האופן שבו היה מרסק את הקרח בבריכה של המשקאות שדרשו קירור, או האופן שבו היה חובט את אביזר הקפה במיכל המתכת, אליו היו נופלות שאריות מנת האספרסו, לפעמים זה היה נראה לי כאילו הוא רוקד, בשבילי. היו לילות שהייתי יושבת שם שעות. לבד. מסתכלת עליו עובד.

להשאיר תגובה

